15 Ιουλίου 2011

Λιγα λογια για μενα

Με λενε ανωτερο και δεν ειμαι ανωτερος εκτος και αν θεωρεις τον εαυτο σου κατωτερο.
Γεννηθηκα λιγους μηνες μετα το  Τσέρνομπιλ
και γι’αυτο η αγαπημενη μου ταινια ειναι ολες των ΧΜΕΝ. ( Magneto ειμαι μαζι σου. Αντε και γαμησου Xavier, πεθανε ρε πουστη καραφλα να εξιλεωθεις)
Παρα πολλα ατομα μου εχουν πει οτι δεν ακουω ποτε μου κανεναν και οτι γινομαι πολλες φορες εριστικος. Εριστικος εγω;  Επειδη ο αλλος ειναι ακομα ανθρωπακι του φταιω εγω. Anyway
Εχω ενα Honda παπακι που δεν με εχει προδωσει ποτε. Οταν καταφερνει και ανεβαινει μεγαλες ανηφορες το αποθεωνω φωναζοντας του ΄΄ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ.΄΄
Η σχεση μου με την εκκλησια ειναι μαλλον κακη γιατι εχω να παω σε ανασταση απο το γυμνασιο. Η μαλλον sorry ψεματα, πηγα φετος και εκανα ανασταση στη Μυκονο, αλλα δεν πιανετε.  Gay ανασταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου