02 Σεπτεμβρίου 2011

Γενεθλια και Γιορτες

Επειδη χθες ειχε γενεθλια ενας φιλος μου βρηκα αφορμη να γραψω για τις γιορτες.
Κατανοω τις ευχες που δινουμε οταν καποιος εχει γενεθλια γιατι ειναι σημαντικη μερα και ιδιαιτερη.
Αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να δινουμε ευχες στην ονομαστικη γιορτη. Πρωτα απο ολα οποιος δεχεται ευχες στην ονομαστικη του γιορτη θα πρεπει να ντρεπεται γιατι περνει τα ευσημα απο τον αντιστοιχο αγιο. Επειδη σε λενε Γιωργο δεν σημαινει οτι σκοτωσες κανενα δρακο, απλα ετυχε οι γονεις σου να σε ονομασουν Γιωργο, θα μπορουσες καλλιστα να λεγεσαι Κωστας, Μητσος, Optimus prime. Οποτε δεν εχει κανενα νοημα να λες χρονια πολλα σε καποιον επειδη γιορταζε ενας συνονοματος αγιος. Ενω η μερα γενεθλιων δεν αλλαζει. Γεννηθηκες συγκεκριμενη μερα και τελος. Εμενα οταν μου ευχονται στην γιορτη μου, του αγιου Δημητριου τους λεω οτι δεν γιορταζω γιατι αποφασισα να με λενε Μαριο την συγκεκριμενη μερα. Ασε που και η κουτση Μαρια σου ευχεται χρονια πολλα στην ονομαστικη, σιγα το πραγμα, μεγαλο κατορθωμα, αντε γαμησου στην τελικη που με παιρνεις τηλ για να μου πεις και καλα οτι με θυμηθηκες. Στα γενεθλια σου ειναι το θεμα ποιοι σε θυμουνται, βεβαια τωρα υπαρχει και το fb με μια ενημερωση το ξερει και η κουτση μαρια. Αντε γαμησου 2η φορα κουτση μαρια που μου στελνεις και  για τα γενεθλια μου, τοδες απο το fb και νομιζεις οτι κατι εκανες. Οσον αφορα για τα γενεθλια ειναι λιγο ψιλομαλακια που τα γιορταζουμε γιατι τα γενεθλια δεν ειναι τιποτα αλλο παρα 1 χρονο πιο κοντα στο  θανατο.  Σας παραθετω παρακατω μερικα σχολια που καναν καποιοι για τα γενεθλια.
  • Ξέρουμε ότι γερνάμε όταν το μόνο πράγμα που θέλουμε για τα γενέθλιά μας είναι να μη μας τα θυμήζουν
  • Τα γενέθλια είναι απλά μια μέρα άλλου ενός 365-ήμερου ταξιδιού γύρω από τον ήλιο. Απόλαυσε το ταξίδι
  • Τα γενέθλια σου κάνουν καλό. Οι στατιστικές δείχνουν πως οι άνθρωποι που έχουν τα περισσότερα (γενέθλια) ζουν περισσότερο Λορεντζόνι Λάρρυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου