01 Δεκεμβρίου 2011

Γράψε αλήθεια



Κοιτάω τα χρόνια που περνάνε σαν νερό

κοιτάω το φως να μας φωτίσει πια είναι δισταχτικό
μέσα μου μαύρο κ έξω 700 ευρώ κ ευχαριστώ
να που με θέλουνε αυτό δεν μας προτείνουν στις 8?
πες μου πόσο θα αντέξω με φόντο αυτό το γκρίζο
θες να σου πω από παιδί μικρό δεν γονατίζω
τη ζωή μου περιγράφω με τους στίχους για να ελπίζω
κ ό,τι γράφω ειναι ακριβό πολύ για να το ξεπουλήσω
βάλτο μες στο μυαλό σου Ψυχόδραμα είναι στάση
απέναντι στα δύσκολα απροσπέλαστα σα δάση
είναι από ατσάλι καμωμένη η ψυχωτική μου κράση
έχω νιώσει το κενό για αυτό ό,τι βρέξει ας κατεβάσει
γράψε αλήθεια γράψε ουρανό
γράψε φως και σκοτάδι πυκνό
γράψε γη και φωτιά και νερό
γράψε Ψυχόδραμα μόνο αν σου βγαίνει αληθινό
γράψε αλήθεια σ'αυτό τον καιρό
γράφω αλήθεια να μην τρελαθώ
μην μου λες θα με κάνει γνωστό
δεν με νοιαζει απλά θα χαθώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου